Efter mindre ett dygn var bilen såld och nu står det en för mig ny bil till mig och Alva, så nu är jag ägare till en volvo 855 =). Nu ska vi bara införskaffa en hundbur, solskyddsfilm och bra förvaring till hundsakerna.

Idag gick vi upp skapligt tidigt för att komma iväg och renovera så killarna blir klara med allt inför att elen ska dras imorgon och jag passade på att dra ner lite tapeter innan det bar av för mig och Alva in till Norrköpings BK. Inne på klubben var det tävlingar, så det blev att titta lite på det med Elin innan vi gick vidare till andra planen för att träna lite klicker och lydnad.

Kändes bra att bli kommenderad i linförigheten, men tycker fortfarande att hon är lite okoncentrerad och loj. Hon kanske behöver en dags vila från lydnaden och få göra något annat, tror nog att vi får ta en tripp ut i skogen och köra lite uppletande och spår.

Nu blir det soffläge med mina älsklingar med god mat och kolla på Maria Skaringer/ Dyngkåt och hur helig som helst.

